Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ehituspoodide teenindus peab paremaks muutuma

    Ehituspoode külastades puutub klient liigagi sageli kokku ebaviisakate müüjate ja ebaprofessionaalsusega.
    Äripäev on seisukohal, et selliste kaupluste teenindustase peab paranema, klienditeenindajad õppima elementaarseid viisaka suhtlemise põhimõtteid ning endale selgeks tegema müüdava kauba otstarbe ja kasutamise iseärasused. Vastasel korral peavad madala teeninduskultuuriga ehitusmaterjalide kauplused olema valmis klientide kolimiseks konkurentide juurde.
    Tavakodanik, kel vaja tapeeti vahetada või põrandaküttekaablit soetada, ei ole kursis paigaldamise uusimate tehniliste nüanssidega ning müüja huvipuudus kliendi küsimuste vastu soodustab vale toote ostmise tõenäosust. Võib ju vastu väita, et inimesed peaksid ise läbi mõtlema, mida nad vajavad, ent sellisel juhul jääb arusaamatuks, miks müüjaid üldse vaja on.
    Ehitusmaterjali ost ei ole võrreldav kauplusest leivapätsi valimisega, pigem sobib ostu võrrelda rätsepaülikonna tellimisega, kus oluline on just personaalne teenindus, süvenemine konkreetse inimese soovi, parima lahenduse väljapakkumine.
    Ehituspoodi minek on otsekui arsti külastamine ? kliendil ehk siis patsiendil on mure, mille äraseletamise järel loodab ta sellele ka lahendust saada. Ehituspoodide klienditeenindajad võiksidki ennast piltlikult öeldes tohtri olukorda asetada ning suhtuda igasse klienti kui potentsiaalsesse patsienti, inimesse, kes ei ole ega peagi olema ehitusspetsialist. Siis saab ka klient müüjat usaldada, kartmata omale sobimatut värvi, lakki või kuivsegu soetada. Näiteks trelli ostjaga suheldes peaks teenindaja välja selgitama, kui sageli tööriista vaja on, kus seda kasutatakse, kas vaja on professionaalset tööriista või sobib amatööridele mõeldud variant, ning sellest lähtudes ostjat aitama.
    Klient läheb tulevikus üha enam sinna, kus ta saab nõu ja abi. Ka hinnapakkumise palve ignoreerimine näitab suhtumist klienti. Võib ju vastu väita, et projektimüüki pole vaja, sest suurostude jaoks on teised kohad, ent ka kodus remonti tehes soovib tarbija teha teadlikke valikuid ning materjalidele kulutatavad summad ulatuvad sageli kümnete tuhandete kroonideni. Lisaks jäävad poed projektimüügist loobumisel ilma suurklientidest ega suuda täisteenust pakkuda.
    Projektimüügi puudumisele lisandub pahatihti kliendi jooksutamine ühest osakonnast teise, et ta ise hinnad välja uuriks. See näitab töö organiseerimatust kaupluses, ilmselt pole ehituspood läbi mõelnud ei ostja küsimusi ega vastuseks sobivaid tegevusalternatiive. Selle tõttu kannatab kaupluse kontseptsiooniks olev lõpptarbija teenindus.
    Kauplused, kus suhtlemisele piisavat tähelepanu ei pöörata, võivad sattuda raskustesse. Ehitus Service majanduslike probleemide üheks põhjuseks on saanud ka suutmatus pakkuda erinevat tüüpi klientidele täisteenust.
    Ehituspoe käitumist võib täna võrrelda magava kassiga, kes loodab, et talle hiired suhu jooksevad. Võib-olla täna mõni hiir veel jookseb, ent perspektiivis tähendab teeninduslaiskus kliendi kaotamist.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Eksperdid: ettevõtjal on lihtsam kaitsta vilepuhujaid laiemalt, kui seadus nõuab
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Nädal Balti börsil lõppes positiivse noodiga
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Konkurentsiameti juht kaotas ametnike 13nda palga: mulle ei mahtunud see pähe
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Raadiohitid: kinnisvara hind jõuab aastaga tippu
Kinnisvara hinnad tõusevad peagi vanade tippude juurde, rääkis Liveni tegevjuht Andero Laur nädala kuulatuimas saates “Investor Toomase tund”.
Kinnisvara hinnad tõusevad peagi vanade tippude juurde, rääkis Liveni tegevjuht Andero Laur nädala kuulatuimas saates “Investor Toomase tund”.
Euroopa tarbijaühendused esitasid Temu peale ühiskaebuse
Euroopa tarbijaühenduste hinnangul pole Hiina odavkaubandusplatvorm Temu pakkunud klientidele seaduses nõutavas ulatuses tarbijakaitset ja kasutab keelatud manipuleerivaid kauplemisviise.
Euroopa tarbijaühenduste hinnangul pole Hiina odavkaubandusplatvorm Temu pakkunud klientidele seaduses nõutavas ulatuses tarbijakaitset ja kasutab keelatud manipuleerivaid kauplemisviise.