• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rõivamüüjad Marks & Spencerit ei karda

    Suurbritannia kauplustekett Marks & Spencer, kes varsti Eestisse tuleb, siinsetes konkurentides hirmu ei tekita. Uute tulijatega ollakse niivõrd harjunud, et turuosa kaotuse pärast muret tundma ei pea.
    ?Kogu aeg avatakse ja suletakse kauplusi. See on igapäevane tegevus,? sõnas Klementi tegevjuht Toomas Leis. Tema sõnul pole Marks & Spencer oma nime ja brändiga niivõrd suur tegija, et võiks kapitaalselt turgu muutma hakata. ?See pole erilisem kui keegi teine,? kinnitas ta. Sissepääs Eesti rõivaärisse on tema sõnul vaatamata tihedale konkurentsile lihtne.
    Nii oli see ka nädal tagasi Ülemistes oma poe avanud Saksamaa rõivapoeketil Takko Fashion, esimese viie päeva jooksul tehti käibeks miljon krooni. Firma esindaja Ursula Zimmermann rääkis, et Takko võeti siin hästi vastu, Marks & Spenceri edu ei oska ta hinnata. ?Ma ei tea, kuidas ta läbi lööb, aga loodan siiralt, et lööb läbi,? sõnas ta ning lisas, et mida rohkem konkurentsi, seda parem see turule on.
    Uue rõivapoe avamine toob muutusi kindlasti hindades, seda just tarbijate kasuks. ?Kindlasti toimub hindades korrektsioon tarbijale soodsamas suunas,? kinnitas Poola päritolu Reservedi ja Cropptowni kaubamärke esindav Hendrik Pass. Tema sõnul võivad brittide rõivad siin kõige enam mõjutada väiksemaid riidepoode, kellel kindel kontseptsioon puudub.
    Uue kaupluseketi tulekuks ja käimalöömiseks on aga praegu soodne aeg. ?Mina hetkel lahkujaid pole märganud,? sõnas Pass, lisades, et vähemalt Reservedi kaubamärgil läheb aastast aastasse paremini. Eelmise aasta käive oli kahte kaubamärki sissetooval OÜ-l LPP Retail Estonia Krediidiinfo andmetel 39 miljonit krooni ja kasum 1,4 miljonit.
    Marks & Spenceri lähimad konkurendid on kauplused, kes müüvad rohkem keskealistele orienteeritud kaupa. ?Kaubamaja mingi osa,? arvas A&G Kaubanduse nõukogu esimees Heiti Allmäe. Noorematele kauba pakkujad muretsema ei pea. Turg kasvab Allmäe sõnul pidevalt, inimestel on rohkem raha, mida kauplustesse viia.
    ?Võrreldes näiteks Leedu või Poola turuga on meil rõivakaubanduses konkurents veel väike,? märkis Baltika turundusjuht Anu-Mall Naarits. Kuna Baltika brändid on Marks & Spenceriga erinevalt positsioneeritud, nemad Naaritsa sõnul turuosa ei kaota.
    Autor: Gert D. Hankewitz
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Henry Auväärt: kes jääb praegusajal töötuks?
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiina telefonitootja avab elektriautode tehase
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Raamatupidamisbüroode TOP 2: uisuta sinna, kus litter saab olema, mitte sinna, kus ta oli
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
Raadiohommikus: muljed Dubai Expolt, räägime ka Rail Balticu hetkeseisust
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.