Primeraga maanteel sõites pole hirmu, et kellelegi tagant otsa sõidad või et hoovis mõnele sisse tagurdad - auto näeb ise nii ette kui ka taha.
Nissan Primera pole mitte ainult futuristliku välimuse ja ultramoodsa sisedisainiga mudel, vaid ka tema tehnika on omas klassis täiesti ainulaadne.
Kõrgema varustustasemega Pri-meratel (Acenta ja Tekna) on juba põhivarustuses tagurduskaamera, mis tagumise käigu sisselülitamisel kuvab keskkonsoolis olevale ekraanile pildi auto taga toimuvast. Esmapilgul pisut ulmelised lisaseadmed täidavad aga täiesti igapäevast rolli ja seda sugugi mitte halvasti, ainult pisut harjutamist tahab saada. Eriti kehtib see tagurduskaamera kohta, sest pilt ekraanil on üsna moonutatud.
Teine lugu on "intelligentse" püsikiirusehoidjaga. Auto esipõrkerauda on paigaldatud radar, mis pidevalt kontrollib kaugust eessõitjaga.
Kui eessõitja pidurdab, pidurdab ka Primera. Meie tingimustes on paraku mõlemale seadmele üks suur vaenlane - mustus. Kui radariseadme kate maanteesodiga määrdub, ei tööta see enam. Sama lugu on tagumise numbri kohal asuva kaameraga, mida kevadel ja sügisel peab ilmselt iga natukese aja tagant puhastama.
Mis puutub uue Primera keskkonsooli, siis on see nagu arvutilaud, kuhu saab rahulikult käe toetada ja nuppudel klõbistada.
Sõrmeotsaga liigutatav juhtnupp on küll pisut väike ja tundlik sõidu ajal tekkivatele rappumistele, kuid ära harjudes ei ole ka selles midagi mõistusevastast.
Seotud lood
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele