Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Segase toote selge reklaam - Felixi hapukooremajonees

    Mina isiklikult olen aeg-ajalt hea meelega mõne reklaami ohver.
    Kui mulle tehakse ilus reklaam, siis ostan vastutasuks toote särasilmil. Vahel aga üllatun, sest toode on paremgi kui reklaam. Mõnikord jällegi on reklaam kehvem ja ideaalsel juhul on toote ja reklaami kvaliteet viigiseisus.
    Viimati nähtud reklaamidest on heas mõttes silma jäänud Felixi hapukooremajonees. Reklaam on mõnusa tundega tehtud, väikese ootamatusega ning lisaks osavalt tootekeskne. Ja kõike seda ilma et reklaam liigselt pealesurutuna tunduks.
    Reklaamiidee on loogiline ja antud juhul ka väga hästi välja mängitud. Küllap on reklaamitegija kokasaateid hoolega jälginud, sest sõnavara on klipi peategelasel, telekokal, just selline, nagu ühel õigel telekokal olema peabki.
    Toode ise, Põltsamaa Felixi hapukooremajonees, tundub üsna kummaline. Võiks isegi öelda, et mittevajalik. Seda vähemalt neile, kes kogu oma päeva kartulisalatit valmistades ei veeda.
    Kindlasti tekib inimestel küsimus, kas pole nimetatud ainete õige vahekorra leidmine salatis just maitseküsimus ja mängu ilu?
    Kuidas selgitada tarbijaile, et nad vajavad just ketšupi-sinepi segu, mitte mõlemat eraldi? Või miks mitte majoneesi-hapukoore-sinepi-ketšupi segu? Siit tahab eriti hästi läbi kumada tootja loogiline soov killustatud turul uuendusega raha teha.
    Reklaamiagentuuri eesmärgiks on sel juhul uudset toodet tutvustada ja inimesi seda ostma suunata. Aidata tarbijail tootele omistada see otstarve, mida nad muidu ehk ei näeks.
    Reklaami eelnevalt nägemata kaupluses hapukooremajoneesi nähes oleksin ilmselt väga imestunult küsinud, et mis imeloom see on? Ja milleks seda vaja? Õnneks nägin enne selgitavat reklaamklippi ja negatiivset eelhäälestust tekkida ei jõudnud.
    Muide, ma olen kõnealust klippi näinud vaid kaks korda. Ometi mäletan päris täpselt, mis seal toimus, mida reklaamiti ning kes on tootja. Seda juhtub päris harva. Tavaliselt jääb meelde vaid nali. Halvimal juhul poogin selle veel teise brändi külge ja ostan hoopis seda.
    Nüüd aga tean, et kui sünnipäeval kartulisalatit ja viinereid pakun, on üks viguriga toode olemas, mida proovida.
    Autor: Kent Raju
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.