Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaubamärk BizPak muutub DPDks
Logistikaettevõte Baltic Logistic System Eesti AS (BLS Eesti), mis esindab Eestis logistikateenuste kaubamärke BizPak ja DPD, alustab tänavu sügisest kõigi ettevõtte teenuste koondamist ühe kaubamärgi - DPD (Direct Parcel Distribution) - alla. Kaubamärgi uuendamine on plaanis viia lõpule 2008. aasta jaanuariks.
Ettevõtte juhtkonna sõnul, on brändi kujunemine tingitud ennekõike uutest äritingimustest ja muutustest kullerteenuste turul.
"Senise kahe kaubamärgi asemel ühe kasutamine, mis kõiki teenuseid ühendab, aitab suurendada Eesti ettevõtete teadlikkust, et kõiki pakisaatmise teenuseid on võimalik saada ühe teenusepakkuja käest," selgitas BLS Eesti tegevjuht Tarmo Tael.
Taela sõnul tugevdab kaubamärgi muutumine BLSi positsiooni Eesti turul, kuna suudetakse klientidele pakkuda senisest suuremat teenusevalikut, mis aitab kaasa äri edendamisel terves Euroopas.
Sarnane kaubamärgi muutmine viiakse samaaegselt läbi Baltic Logistic System Latvijas ja Baltic Logistic System Vilniuses.
Autor: ÄP