Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Oktoobris kasvas ajalehtedest kõige kiiremini Äripäeva reklaamikäive
"Oktoobrikuu tegijad olid Äripäev, mis saavutas käibes 9 miljoni krooni piiri, ja SL Õhtuleht, mille käibe kasv oli 30%. Turuliidriks jäi kindlalt Postimees, vaatamata sellele, et paberkandja mahu kasv oli null," oli Leito kommentaar.
"Kui võrrelda Äripäeva ja Eesti Ekspressi, siis Äripäev on konkurendi kandadelt maha raputanud," ütles Leito. Eesti Ekspressi reklaamikäive jäi 6,8 miljonit krooni peale.
"Juhin tähelepanu, et Postimehe netireklaam ületas juba poole miljoni krooni piiri," ütles Leito.
Ta lisas, et reklaam liikus hästi peaaegu kõigis sektorites: kinnisvara, autod, personaliotsing, jaemüük, reisid, ehitus, ilu ja tervis. Ka pangad on aktiviseerunud (põhiteenused, fondid, liisingud). Suhteliselt väiksemad firmad suudavad Leito sõnul samuti võtta suuri reklaampindu (näiteks Mööbliait, KSA Silmakeskus).
Leito sõnul suurenes reklaamikäive tänavu kümne kuuga viies Eesti suuremas lehes ligi 18 protsendi võrra, moodustades 286,5 miljonit krooni. "Muljetavaldav tulemus," lausus Leito. Enim suurenes reklaamikäive Postimehel (25,3%), teisel kohal oli Äripäev (22,8%) ja kolmandal SL Õhtuleht (17,2). Järgnesid Eesti Ekspress (12,6%) ja Eesti Päevaleht (7,2%).
Autor: ÄP