Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Saksa graatsia - Audi TT

    Mul üks sõber nägi seda autot ja pahvatas kohe - uih, see on ju naistekas. Tõstsin näpu ja hakkasin vaidlema ja võitsin vaidluse, sest oleks lollus meestele nii ilusat ja head autot keelata, nagu on seda Audi TT.
    Välimuselt on jäädud eelmise auto kontseptsiooni juurde ehk ümarad jooned domineerivad. Tegelikult mitte ainult, sest kui vaadata, kui kauni ja graatsilise joonega on kujundatud tuled ja küljejoon, võib kogu autot pidada kergelt itaallaslikuks. Miks nii?
    Lihtne, Itaalia disainerite tehtud autod on lihtsalt teistest ilusamad ja sinna pole midagi parata. Audi TT graatsiaga on küll jõutud vägagi lähedale sellele, mida saapamaa disainerid teevad, ja ka temperamenti on selles autos küllaga.
    Tegelikkus on muidugi see, et Itaalia disaineritelt on mõningaid nippe varastatud küll. Näiteks võib tuua kas või pimedas väga ilusad 3D tagatuled.
    Sisu on nagu TT-l ikka ehk väike. Tagumine iste on nagu ka eelmisel mudelil täiesti olemas, kuid samas täiesti mõttetu. Asi selles, et seal on küll kaks kohta, kuid kellele?
    Pigem peaks küsima, millele, sest peale käekoti sinna just midagi ei pane. Võib ju oletada, et selline 2+2-istmete seade aitab kindlustuskulusid maas hoida, sest neljakohalise auto kindlustus on ikka odavam kui kahekohalise sportauto oma.
    Muidu on kõik käe-jala juures ja mingit nurinat minu suust TT pihta ei tule. Mingeid igavaid Audi pereautode sisustuselemente kah õnneks laenatud pole ja kõik on mõnus, tahaks isegi öelda, et sportlik. Kadunud on alumiiniumist keskkonsooli elemendid, millest on isegi kohati kahju, sest need rõhutasid sportauto olemust, kuid samas on lisandunud rohkem mugavust.
    Proovida antud TT-l oli kaheliitrine turbomootor, mille kakssada hobujõudu vedasid väikest alumiinium-Audit vägagi hästi edasi.
    Kohati oli kuulda ka turbovilet, kuid nüüd on koht, kus hakkan kiitma Audi insenere. Nimelt on summuti ehitatud sportautole kohaselt lärmakas. Proovisõidumasinal oli ka S-Tronicu automaatkäigukast. Viimase kohta on mul küll ainult ülivõrdes väljendid, sest ma ei ole paremat automaatkäigukasti proovida saanud kui sel autol.
    Isegi labad rooli taga töötasid nagu mõte ja pööreteosuti armatuuris viskles edasi-tagasi nagu käsu peale. Pöidlad püsti selle auto ja tema tehnika peale.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.