Klientide kaotus viis Schenkeri käibe ja kasumi allapoole

Agnes Ojala 13. august 2007, 00:00

"Langus on seotud paari konkreetse kliendiga, kuid sellele vaatamata oleme eelarves. Eelmine aasta oli lihtsalt väga hea," ütles Schenkeri finantsjuht Peep Kütt.

Küti sõnul teadis ettevõte juba möödunud aastal, et mainitud kliendid loobuvad Schenkeri teenustest, kuid lahkumine lükkus edasi ja see andis eelmise aasta tulemustele hea lisa. Ka aitas möödunud aasta headele tulemustele kaasa väga hea majanduskasv.

"2007. aasta eripäraks võib nimetada seda, et Eesti elektroonikafirmadel ei lähe just kõige paremini. Ühe sellise kliendi maht vähenes tunduvalt," kirjeldas Kütt olukorda. "Lisaks lõpetas meie teenuste kasutamise firma, kellele korraldasime uute sõiduautode logistikat, mis nüüd on koondunud sadamatesse. Enne hoidsime autosid oma õuel ja tegelesime nendega seal."

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing