Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Poole miljardiga saab pikema lause
Welcome to Estonia kampaania vajub ajaloo hämarustesse. Juhan Parts algatab suurejoonelisema projekti - teha Eesti viie aastaga ja ligi poole miljardi krooniga tegusaks võimalikult paljudes riikides. Välja on töötamisel uus imago, pikem ühest lausest - 13 miljoniga sai tõesti vaid kolm sõna. Kui kõigepealt kavatsetakse kulutada 150 miljonit krooni, siis väike matemaatiline tehe ütleb, et selle eest saab juba 34 sõna, kogu kampaania käigus siis umbes 100 sõna. Eesti loo esitamine Belgradis kestis mõne minuti, osalemine maksis ainult 2 miljonit ja mõju missugune!