Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Parim teenindus Uus Maa ja 1Partneri kinnisvarabüroos

    Testkliendid pöördusid kolme kanali (vahetu külastus, telefon, e-kiri) kaudu kinnisvarabüroosse, tundes huvi linnalähedaste kruntide ostmise vastu, eesmärgiga hakata sinna maja ehitama.
    Vahetu külastuse, telefoni- ja meiliteeninduse koondarvestuses esikohta jaganud Uus Maa Kinnisvarabüroo ja 1Partner Kinnisvara edestasid konkurente koondtulemusega 82%. Nende järel napilt kolmandale kohale jäi Arco Vara (81%) .
    Vahetul büroo külastusel sai parima tulemuse Arco Vara (95%), järgnesid Uus Maa (93%) ja Rime Kinnisvara (92%). Telefoniteenindusel osutus parimaks Pindi Kinnisvara (92%), järgnesid Arco Vara ja Rime Kinnisvara (88%).
    Meiliteenindusel sai teistest oluliselt parema tulemuse Vestman Kinnisvara (85%), teist ja kolmandat kohta jagasid juba märksa nõrgema tulemusega Uus Maa ja 1Partner Kinnisvara (74%).
    Kinnisvarabüroode teenindustaset vahetul külastusel võib koondtulemusega 84% pidada keskmiselt heaks. Telefoniteenindusel oli vajakajäämisi aga tunduvalt rohkem ning meiliteenindus osutus juba väga nõrgaks.
    Ligi pooled e-posti teel saadetud päringud jäid vastamata, kusjuures kolm kinnisvarabürood ei vastanud mitte ühelegi neile saadetud infopäringule. Kinnisvarabüroode klienditeenindustaset vahetul külastusel hindasime Dive TeenindusTopi raames ka 2006. aastal. Siis osutus võitjaks Rime Kinnisvara.
    Kahe aasta taguse ajaga võrreldes on kinnisvarabüroode klienditeenindus jäänud üldjoontes samale tasemele. Vaid kontakti lõpetamise osa on oluliselt halvenenud. Endiselt puudulik on nimesiltide olemasolu: see oli nähtaval kohal vaid viiendikul kinnisvarabüroode töötajatest.
    Parandamist vajaks kindlasti ka kliendi vajaduste välja selgitamine, millega ei tuldud toime neljandikul külastusest.
    Üllatusi jagus veelgi. Näiteks oli üks büroo suletud ning helistades uksel oleval telefoninumbril osati vaid öelda, et kõigi eelduste kohaselt peaks büroo siiski tööpäeva lõpuni avatud olema. Teise kinnisvarabüroo esindusest teatati kliendile ükskõikse ilmega, et täna pole kedagi kontoris, ning paluti järgmisel nädalal tagasi tulla.
    Omapärase ja ootamatu teeninduse osaliseks sai ka klient, kelle saabudes käis kontoris parajasti sünnipäevapidu. Kliendile selgitati, pesemata kohvikann käes, et büroos on parasjagu pidu, kuid lubati ta sellest hoolimata "ära teenindada". Pakkumiste tutvustamiseks hõigati peoruumist valjuhäälselt erinevaid teenindajaid. Teenindus oli familiaarne ja lärmakas ning kuna kellelgi polnud aega ega huvi kliendiga põhjalikumalt tegeleda, lahkuti sobiva pakkumiseta.
    Telefoniteenindusel öeldi kliendile sageli, et ühtegi maaklerit kontoris ei ole, ning telefonile vastanud teenindaja ise kuidagi aidata ei oska. Sealjuures ei antud enamasti ka ühegi maakleri telefoninumbrit, ei öeldud, millal võiks tagasi helistada ega soovitatud isegi koduleheküljel pakkumistega tutvuda. Ühes büroos ei vastanud mitme tööpäeva jooksul keegi üldse telefonile.
    Tähelepanuväärne oli ka juhtum, kus maakler helistas ise kliendile tagasi, kuid teatas seejärel, et peast ta midagi öelda ei oska ning kuna ta on hetkel poe järjekorras, siis ei saa ta ka pikemalt rääkida.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.