Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Keera kliendi sünnipäev rahaks. Ta ei pahanda.

    Sain hiljuti vanemaks. Lisaks aastate lisandumisele paljastas see ka, mida ma tegelikult tähendan mind püsi- või isegi kuldkliendiks nimetavatele ettevõtetele.
    Kliendiks saamisel küsib ettevõtja minult enamasti ka sünniaega ja nii teavad mind plastkaartidega enda külge kinnistavad ettevõtted lisaks mu kodule ka seda, millal seal pidu peetakse. Isegi intiimsem on suhe näiteks pangaga, kes teab mu elust oluliselt rohkem kui teised ettevõtted. Selle võrra suurem oli mu üllatus, et kuldkliendi staatus toob pangalt küll e-infokirju, tihti ka erinevaid müügipakkumisi, aga sel päeval ei ühtegi sõna. Muide, pangal pole siinkohal põhjust heituda, sest kõlavate nimedega kliente klassidesse jagavaist ettevõtteist ei paistnud sel korral silma keegi.
    Või siis teine näide. Mobiilioperaator teatab hällipäeva hommikul entusiastlikult, et ainult sulle ja ainult täna kõned-SMSid poole hinnaga. Mu keskmine kuuarve jääb 15 euro kanti ehk jämedalt arvutades tegi operaator mulle umbes 25sendise ehk vanas vääringus neljakroonise kingituse. Nii palju on väärt 10 aastat lojaalsust. Ma ei peaks operaatori mainimist veidras kontekstis üldse kõneväärseks, kui ta midagi poleks teinud.
    Arenguruumi on küllaga. Kuna kingitud hobuse suhu ei ole viisakas vaadata, siis hoopis mõned õppetunnid teistele ettevõtjatele, kuidas piinlikke hetki vältida.
    E-posti küsimisel selle hiljem elektrooniliste pakkumistega täitmine on meil juba hästi käpas. Samas on õppida, mida ülejäänud kogutuga teha ehk, kui neid andmeid juba küsida, siis kasutatagu ka. Kui ei kasuta, ära ka küsi.
    Kliendistaatusele särava tiitli (kuld, hõbe, guru jms) külgekleepimine vihjab kahepoolse suhtluse vajadusele ehk pidev raha ühe firma kätte viimine tuleb välja teenida. See ei ole jumalast antud.
    Aga ära üle pinguta. Kliendi meelespidamine ei peagi olema meeletu allahindlus või kallis kingitus. Meelespidamine nii, et see totralt või naeruväärselt ei mõjuks. SMS või e-kiri õnnesooviga on hästi lihtsad, ent alati töötavad variandid. Kui ei ole kindel, kas plaanitud hüve töötab või tekitab hoopis võõristust ning soovimatu diskussiooni Facebookis, proovi kas või mõne töötaja peal.
    Kliendi sünnipäeva saab rahaks teha küll. Ja enamasti pole tal midagi ka selle vastu. Küll jääb ebameeldiv kogemus meelde, kui seda tehakse "sest teised teevad ka ja turundusõpikud ütlevad, et peab" muljet jätval moel.
  • Hetkel kuum
Anu-Mall Naarits: dialoog tehisajuga – Eesti sport vajab innovatiivset andmepanka
Kui investeeriksime spordiandmete panka saaksime oma SKP kasvatamiseks kasuliku mootori, kirjutab spordiinnovatsiooni teemal tehisintellektiga nõu pidanud Anu-Mall Naarits arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Kui investeeriksime spordiandmete panka saaksime oma SKP kasvatamiseks kasuliku mootori, kirjutab spordiinnovatsiooni teemal tehisintellektiga nõu pidanud Anu-Mall Naarits arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Peeter Koppel: ees võib oodata inflatsiooni teine laine
SEB privaatpanganduse strateeg Peeter Koppel hoiatas Äripäeva raadio hommikuprogrammis teise inflatsioonilaine eest ning hindas, et kuigi energiahinnad on kindlasti üks oluline inflatsiooni komponent, siis päris juurpõhjusena seda vaatlema ei peaks.
SEB privaatpanganduse strateeg Peeter Koppel hoiatas Äripäeva raadio hommikuprogrammis teise inflatsioonilaine eest ning hindas, et kuigi energiahinnad on kindlasti üks oluline inflatsiooni komponent, siis päris juurpõhjusena seda vaatlema ei peaks.
Väljaspool börsi laiub suur ja salapärane maailm
Investeerimisel on enim levinud varaklass võlakirjad ja aktsiad, kuid on olemas ka selline üldine varaklass nagu alternatiivsed investeeringud.
Investeerimisel on enim levinud varaklass võlakirjad ja aktsiad, kuid on olemas ka selline üldine varaklass nagu alternatiivsed investeeringud.
Reaalajas börsiinfo
Lillemüüja laseb pikalt tegutsenud äri pankrotti: pole enam mõtet
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Rüütsalu sookvootidest: naised peaksid end ise üles andma
Mul oleks väga hea meel, kui naised annaksid end ise üles, ka personaliotsingu büroodesse, et nad on valmis kaasa lööma nõukogudes, rääkis Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu sookvootidest saates "Kuum tool".
Mul oleks väga hea meel, kui naised annaksid end ise üles, ka personaliotsingu büroodesse, et nad on valmis kaasa lööma nõukogudes, rääkis Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu sookvootidest saates "Kuum tool".
Sõda pühkis kolmandiku Ukraina majandusest
Ukraina majandus vähenes eelmisel aastal ligikaudu 30 protsenti, võttis Soome Panga arenevate majanduste uurimiskeskus Bofit kokku Ukraina ametiasutuste esialgsed andmed.
Ukraina majandus vähenes eelmisel aastal ligikaudu 30 protsenti, võttis Soome Panga arenevate majanduste uurimiskeskus Bofit kokku Ukraina ametiasutuste esialgsed andmed.
Sõda Ukrainas viis raudteedelt veerandi veostest
Kaubavedudele kehtestatud sanktsioonid kärpisid möödunud aastal oluliselt kaubamahtu nii sadamates kui raudteedel.
Kaubavedudele kehtestatud sanktsioonid kärpisid möödunud aastal oluliselt kaubamahtu nii sadamates kui raudteedel.

Olulisemad uudised

Väidetav luurepall tegi Hiina ja USA suhted teravamaks USA tulistas luurepalli alla
USA õhuruumis ringi seiklev õhupall on ameeriklastes tekitanud muret julgeoleku üle ja jõudnud mõjutada Washingtoni ja Pekingi niigi hapraid diplomaatilisi suhteid.
USA õhuruumis ringi seiklev õhupall on ameeriklastes tekitanud muret julgeoleku üle ja jõudnud mõjutada Washingtoni ja Pekingi niigi hapraid diplomaatilisi suhteid.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.