Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas on reaalne anda ühe konverentsiga osalejatele 100 ideed?

    Marketingi Instituut alustab konverentside korraldamisega, tuues turule interaktiivse konverentsi formaadi “100 ideed”.

    JAH
    Illimar Paul, Sensei OÜ juhataja
    Ühe ürituse raames 100 või ka enama idee väljapritsimine on täiesti teostatav. Sobivat formaati kasutades võib tänu sünergiale lisaks kvantiteedile välja areneda ka arvestatav kvaliteet.
    Seetõttu usun, et tegemist pole turundusnipiga, vaid ürituse formaat saab olema traditsioonilisest erinev. Samuti on müügi- ja turunduskonverentsidel osalejad valdavalt ekstraverdid, keda on moderaatoreil kohati lausa keeruline ohjeldada. Passiivsuseoht on seega välistatud.
    Ma ei korralda ise ega osale samuti sellistel konverentsidel, kus oleks oht saada alla viie uue kvaliteetidee. Mitu neist koheselt rakendatavad on, see on teine küsimus.
    Ka ühe koheselt rakendatava ja tulu tootma hakkava uue idee saamine on osalemist väärt. Just selles võtmes rõhutataksegi traditsioonilisel konverentsil “uue idee saamise” mõistet. Kui teenid või säästad tänu ühele saadud ideele kasvõi sada tuhat, siis investeeritud tuhat pole sugugi raisatud.
    EI
    Ülla Mägi, Tallinna Konverentside asutaja ja omanik
    Minu meelest ei ole ühe konverentsi raames võimalik anda sadat uut ideed. Võib olla ainult juhul, kui saalis istuvad esmakordselt kodust välja astunud inimesed, kes pole varem maast-ilmast midagi kuulnud. Kui selliseid n-ö mehi metsast tänapäeval veel tõesti on, siis kahtlen, kas nad just konverentsile satuvad.
    Lisaks tekib küsimus, et kui konverentsi lektorid on samad Eesti inimesed, kes esinevad ka meie konverentsidel, teevad ise koolitusi jne, siis miks nad seal vaid 1–2 ideega piirduvad ja 100 idee konverentsi raames järsku 100 ideed välja võluvad. See pole reaalne, keegi ei hoia oma teadmisi vaka all.
    Teine asi on ehk välislektoritega, võib-olla õnnestub neil Eesti inimesed oma teadmiste ja ideedega pahviks lüüa. Samas kahtlen selleski, sest meie konverentsil osaleja on tark ning palju kuulnud-näinud inimene.
    Anu-Mall Naarits on tubli turundaja ning temalt mingit väiksemat turundusnippi poleks oodanudki. Pressiteates on kerge lubadusi anda, aga siiski on keeruline konverentsimaastikul väga uut ja erilist formaati ning sisu luua, sest kõik uus on nagunii ammu unustatud vana. Küsimus on lihtsalt pakendis, kuidas vana asi uues kuues kuulajateni tuua.
    Mis puudutab inimeste aktiivsust konverentsidel sõna võtta, siis Eesti inimene oma põhjamaise temperamendiga on ja jääb tagasihoidlikuks sõnavõtjaks ja küsijaks. Eriti suurte konverentside puhul. Eks igal konverentsil kujunevad välja mõned küsijad-pärijad, kes julgemini oma mõtetega teiste ette astuvad, aga neid inimesi on siiski 3–4 saja osaleja kohta ning teiste tagasihoidlikkust ei saa kuidagi pahaks panna.
    Koolitusgruppides on lugu muidugi teine – seal on vahetu kontakt koolitajaga ning samade huvidega ning sama tasemega osalejad motiveerivad ning julgustavad arutama ning küsima.
    VÕIB-OLLA
    Anti Orav, Pärnu Konverentside juhtiv partner
    Kindlasti on konverentsid vaatamata muutustele jätkuvalt ka uute ideede ammutamise koht. Meeles tuleb pidada aga seda, et ideed pole konverentsi, vaid inimese omad. Seega sõltub suuresti osalejast, mitme uue mõttega ta konverentsilt lahkub. Mõni inimene leiab igast ettekandest sama palju väärt ideid kui teine tervelt konverentsilt.
    Teine huvitav asi ideedega on see, kuhu need välja viivad. Ka niisama mõtisklemine ja targemaks saamine on väärtus, kuid oma konverentsidel püüame alati pakkuda mõtteainet, mis paneks ka tegutsema. Mis on rohkem väärt, kas hoomatav hulk sügavalt läbi tunnetatud, olulisi ja rakendatavaid mõtteid või 100 ideed? Sellele saab igaüks ise vastata.
    Usun, et 100 idee lubaduse puhul polegi oluline, kas see on reaalne või mitte. Igal juhul kõlab see kenasti ja ilmselt see ongi asja peamine uba.
    Konverentsimaastiku täienemine tublide tegijatega on igati tervitatav.
    Osalejate jaoks tähendab see rohkem eneseharimisvõimalusi ning konkurentsi tihenemine ärgitab ka korraldajaid suuremale loovusele.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.