Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hype hüppab gasellina

    Üritusturundusagentuur Hype-Lab neljakordistas käibe vaid aastaga, firma klientide hulgas on Skype, Microsoft, G4S ja GlaxoSmithKleine.

    Käibenumber kasvas aastaga 179 000 eurolt 800 000 eurole.
    Eelmise nädala seisuga on firmal käsil üle kahekümne projekti. Firma omanike Marko Lõhmuse ja Neeme Kari sõnul tuleb neil parima tulemuse saamiseks kliendi ärisse süveneda. “Meie eesmärk on aidata kliendi eesmärke saavutada,” ütles Kari. Et eetikakoodeksiga mitte vastuollu minna, ei pakuta teenust seniste klientide konkurentidele.
    Kari sõnul pakutakse üritusturunduse teenust enamasti firmadele, kellel on palju töötajaid ja kus kipub kaader vahetuma. “Meie teenus on ennekõike suunatud sellele, et tugevdada organisatsiooni meeskonda. Et meeskonnad oleksid lojaalsed, hästi motiveeritud ja et nad ei läheks iga konkurendi parema palga pakkumise peale ära – see on fookus ja väljakutse,” selgitas Kari. Ta lisas, et kui nende võimuses ei ole palka juurde maksta, siis täidetakse emotsionaalset pangakontot.
    Firmat motiveerivad enim konkurentsitihedad valdkonnad nagu tervishoid, pangandus, energia ja IT-sektor.
    Vaevarikas usalduse võitmine. Skype’iga õnnestus koostööd alustada pärast nende korraldatud konkursi võitmist.
    Lõhmuse sõnul oli alguses pikk enesetõestamise protsess. “Usalduse võitmine on väga vaevarikas. Koostööd tehakse ikkagi inimestega ja usaldus tekkis koostöös,” iseloomustas ta. Lõhmus lisas, et väga lihtne on libastuda või ei kujune koostöö selliselt, nagu sa oled planeerinud, ent selle päästavad kiired lahendused ja olukordade ümbermängimine.
    Lõhmus märkis, et kui tavapäraselt on suurtel rahvus­vahelistel firmadel allhankijatega juba oma kokkulepped, siis Skype’il oli vastupidine lähenemine. “Nad otsisid partnerit, kes oleks samamoodi hästi kiire otsustusega ega oleks kinni stampides, vaid oleks innovatiivne ja viiks ennast ruttu asjadega kurssi,” ütles Lõhmus.
    Kari aitab Skype’il USAs, Londonis ja Prahas korraldada Eestis välja töötatud Skype’i ­uute töötajate sisseelamisprogrammi meeskonnatreeningu osasid, mille üks autor on Hype.
    Microsofti õppe- ja arendustegevuse ning innovatsiooni juht Hazem Abolrous ütles, et koostöö Hype’iga algas paar aastat tagasi. Abolrous rääkis, et Hype on paljusid Microsofti üritusi korraldanud ning korraldab Skype’i learning-programmi ja boot camp’e (füüsilist aktiivsust hõlmav ühisüritus meeskonnavaimu ergutamiseks – toim). “Nad töötavad regulaarselt meie uute töötajatega ja on meile väga oluline partner nii Eestis kui ka mujal maailmas,” ütles ta.
    G4Si turundusjuht Tarmo Pärjala sõnul algas koostöö Hype’iga G4Si uue peamaja avaürituse korraldamisega. Pärjala meenutas, et Hype oskas teiste üritusturunduse tegijatest kõige paremini G4Si ootusi tabada ja oli juba pool aastat varem avatava maja iga viimase kui ruumi G4Siga koos läbi jalutanud.
    Töö ei tohi üle pea kasvada. Hype pole seadnud eesmärgiks saada palju kliente. Kari sõnul ei jõutaks sel juhul kliendi tegevusvaldkonda ja organisatsiooni piisaval määral süveneda.
    Kari rääkis, et kui vahel tundub inimestele, et nad teevad midagi seitse aastat järjest ja tekib küsimus, kas ikka tasub jätkata, siis on Hype aidanud firmadel neid kontseptsioone uuendada ja värskendada. “Inimesed ­ootavad väga tunnustamist. Need võivad korraldajale tunduda pisikesed ja liiga regulaarsed, aga meie soovitame neid kindlasti jätkata,” rõhutas Kari.
     
    Tasub teada
    Hype’i soovitused teistele idufirmadele
    Ära pelga suuri väljakutseid ja firmasid.Näe kaubamärkide taga alati inimesi ja isiksusi ning nende soove ja vajadusiMõtle, mida saad sina pakkuda.Paku julgelt välja oma ideid.Hands on! Firma omanikud peavad alati kättpidi sees olema – see annab õige tunnetuse ja aitab häid tulemusi saavutada.
     
    Kommentaar
    Hea konkurent innustab alati
    Karel Kulbin, Event Masters OÜ partnerHype-Labi eestvedajad Neeme Kari ja Marko Lõhmus on pikaajalise kogemusega tuntud tegijad üritusturundusmaastikul, kes on ennast aastate jooksul igati tõestanud. Seetõttu näeme neid kindlasti tõsiseltvõetava konkurendina.Konkurent innustab alati, avardab lahenduste piire ja tõstab loovuse uuele tasemele. Soovime endale palju häid ja edumeelseid konkurente!
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.