• Jaga lugu:

    Vuhvelveebisaidid röövivad USAs miljoneid

    ArvutiFoto: PantherMedia/Scanpix

    USA tehnoloogiaettevõtte Adform teatas, et Ameerika ettevõtted on hädas: reklaami müüakse võltsitud veebisaitidele ning kõik see võib maksma minna kuni 1,3 miljonit dollarit päevas.

    Adformi raportist selgub, et viimase kaheksa nädala jooksul on tuhanded USA ettevõtted langenud veebireklaami petuskeemi ohvriks.
    Vuhvelveebisaitide skeem on iseenesest lihtne. Reklaamivahendusettevõtted pakuvad ettevõtetele oma teenust, et nood saaksid osta reklaampinda erinevatele veebisaitidele. Kui seesugune tegevus on iseenesest igati seaduslik, on kogu petuskeemi uba hoopis selles, et veebisaite, millele ettevõtted reklaami väidetavalt ostavad, pole sisuliselt olemas. Need veebiküljed on olemas vaid näiliselt ehk veebist neid leida ei ole võimalik.
    Samas reklaamiostjale jäetakse mulje, et saiti külastavad tuhanded inimesed ning nende raha on igati asja ette läinud. Viimase eest kannavad hoolt aga nii-öelda robotid, kes “saidi” külastamisnumbrid kunstlikult kõrgena hoiavad.
    Kõik see omakorda tähendab, et ühelt poolt läks reklaamiostjail nii raha tuulde kui samas ka seda, et potentsiaalsed uued kliendid jäid skeemi tõttu saamata.
    Suur skeem
    Kõige selle juures on märkimisväärne, et Adformi sõnul on praegu USAs toimuva veebisaidipettuse näol tegemist kolm korda suurema skeemiga kui eelmisel aastal avastatud Methbot, mille päritolumaaks loetakse Venemaad.
    Uus skeem, mida Aform on nimetanud HyphBotiks, läheb ettevõtjaile päevas kokku maksma 262 000 kuni 1,28 miljonit dollarit päevas.
    Internetireklaami valdkonnas toimuvad pettused pole midagi uut, ent seda peetakse aina paisuvamaks probleemiks. Adformi kalkulatsioonide kohaselt ostavad ettevõtted internetireklaami tänavu kokku enam kui 16,4 miljardi dollari eest.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Merli Üle: tänane lumehelbeke hindab samu väärtusi mida su enda laps
Midagi on pildil valesti, kui peame jätkuvalt rääkima juhtidest, kelle jaoks on noorte, nn lumehelbekeste, juhtimine peavalu. Kes siis muutustele tegelikult vastu sõdib? Ehk oleks viimane aeg õppida uusi trikke, pakub Elisa äriarenduse valdkonna juht Merli Üle.
Midagi on pildil valesti, kui peame jätkuvalt rääkima juhtidest, kelle jaoks on noorte, nn lumehelbekeste, juhtimine peavalu. Kes siis muutustele tegelikult vastu sõdib? Ehk oleks viimane aeg õppida uusi trikke, pakub Elisa äriarenduse valdkonna juht Merli Üle.
Goldman Sachs tõstis S&P 500 hinnasihti
Investeerimispanga Goldman Sachsi strateegid tõstsid Standard & Poor’s 500 indeksi selle ja järgmise aasta prognoose, tuues põhjusena välja oodatust paremad kasumid ning madalad intressimäärad, vahendab MarketWatch.
Investeerimispanga Goldman Sachsi strateegid tõstsid Standard & Poor’s 500 indeksi selle ja järgmise aasta prognoose, tuues põhjusena välja oodatust paremad kasumid ning madalad intressimäärad, vahendab MarketWatch.
Kruuda elukoht Iirimaa pealinnas on kesklinna butiikarenduses
Iirimaa maksejõuetusameti kodulehel avaldatud teates ärimees Oliver Kruuda pankroti kohta on tema elukoha aadressiks märgitud uus kortermaja Dublini kesklinnas.
Iirimaa maksejõuetusameti kodulehel avaldatud teates ärimees Oliver Kruuda pankroti kohta on tema elukoha aadressiks märgitud uus kortermaja Dublini kesklinnas.
Suured väikesed: kuidas sündis Läti esimene ükssarvik Uus lugude sari!
Läti oli viimane riik Euroopas, mille Facebook vallutas. Iga pool mujal murdusid kohalikud sotsiaalmeedia kanalid – nagu meie rate.ee – uue ja seksikama Facebooki ees, aga Läti oma ühismeedia Draugiem.lv osutas visa vastupanu.
Läti oli viimane riik Euroopas, mille Facebook vallutas. Iga pool mujal murdusid kohalikud sotsiaalmeedia kanalid – nagu meie rate.ee – uue ja seksikama Facebooki ees, aga Läti oma ühismeedia Draugiem.lv osutas visa vastupanu.