Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
5 viimast
Kampaania 5 viimast nädalat on käivitumas.
Minu jaoks on põhiline küsimus järgmise kahe nädala loogikas, kas seekordses kampaanias tõuseb esile ka mõni sisuline teema või mitte? Seni on meil käsil sisuliste küsimuste arutelu seisukohalt ajaloo kõige „laisem“ valimiskampaania. Parteide programmidel pole iseenesest viga midagi, ideid mida nad võiksid nendest võtta ja aruteluks välja pakkuda on küll ja küll. Millegipärast on nad aga seekord selles mõttes väga uimased. Ilmselt arvatakse, et seeläbi jõuvahekordi enam muuta ei ole võimalik.Võib-olla „vaikiv“ kampaania Reformierakonna kui ilmse liidri huvides, aga teisi see kindlasti rahuldama ei peaks. Seda kinnitab ka jaanuari EMORi reitingud, kus Reformierakonna edumaa konkurentide ees on juba enam kui soliidne.Niisiis, härrased parteilased. Aeg on anda tuld. On selleks maksud, energeetika või sotsiaalteemad – olgu mida iganes. Sõltub parteide enda käikudest ja kavalusest. Selles mõttes on järgmised kaks nädalat käimasolevas kampaanias väga olulised, sest kogemusepõhiselt võiks öelda, et veebruari kesksel enam keegi uusi sisuteemasid ei püstita. Seega, valimiskampaania uute põhitelgede sõnastamiseks aega on 2, maksimaalselt 3 nädalat. Kui aga jätkub tänane vaikelu, siis on nii, et ülekaalukas nende valimiste võitjas Võid Kindel Olla.