Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Suhtlemisstandardid tagavad edu
Suhtlemisstandardid on käitumisreeglid, mille firma fikseerib oma töötajatele. Kuna käitumisreeglid on alati väga lihtsad, loomulikud ja väljendavad elementaarset viisakust, siis tekib nii mõnelgi küsimus, miks neid üldse vaja on. Kõik teavad ju niigi, et nätsu ei tohi närida, teretamine on viisakas ja kliendi nähes on kohatu moeajakirja lugeda. Kuid kas neid alati järgitakse? Suhtlemisstandardid on vajalikud just sellele firmale, kes soovib pakkuda oma klinetidele alati head teenindamist. Miks ei piisa suulisest kokkuleppest?
- kirjalik info on inimese jaoks alati usaldusväärsem;
- suhtlemisstandardid kehtestatakse osana töölepingust, mis teeb need firma ametlikuks nõudeks, sõltumata juhi isikust ja töötajate vaheldumisest;
- selline lähenemine aitab vähendada emotsioone, sest samad nõuded kehtivad kõigile töötajatele.