Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kallis liising sunnib kasutama oma raha

    Kõrgenenud liisinguint-ress sunnib kaubiku ostjat kasutama omavahendeid. Teine võimalus on oodata, kuni kaubikumüüjad lõpetavad läbirääkimised tehastega ja hakkavad tootja raha abil pakkuma soodusliisingut.
    Eelmise kuu uute tarbesõidukite müüginumbrid ei näidanud kahanemist. Kliendid on endiselt huvitatud uute kaubikute soetamisest. Muutunud on aga ostu finantseerimine.
    Fordi Keskusest öeldi, et kliendid on liisingu kasutamise asemel hakanud kaubikuid kohe välja ostma. Jaak Heinola Kia Autost kinnitab liisingu osatähtsuse vähenemist ja kohese väljaostmise eelistamist. Eriti on see Heinola väitel märgatav sõiduautode puhul, kus varasem suhe -- 70% liisimist, 30% kohest väljaostmist -- on pöördunud vastupidiseks.
    Office Line'i tegevdirektor Allar Korjas kinnitabki, et järsult kallinenud liisinguraha kasutamise asemel eelistatakse odavamad kaubikud omavahendite eest välja osta.
    Kallinenud liising ei ole automüüjate sõnul suurendanud nõudlust odavamate kasutatud kaubikute järele. Ostjad pelgavad kasutatud kaubikute puhul suuremaid ekspluatatsioonikulusid.
    Kellel omavahendeid napib, kasutatud kaubik ei sobi ja liising praegustel tingimustel käib üle jõu, peab ootama müüjate soodusliisingupakkumisi. Praegu on võimalik soodsamate intressidega liisida Mercedese ja Kia kaubikuid. Tehastega peavad läbirääkimisi ja loodavad peatselt nende raha abil soodsamat liisingut pakkuda Peugeot', Daewoo ja Hyundai kaubikute müüjad.
    Jõudsime just enne liisin-guintresside tõusmist enamiku uusi autosid ära osta. Hiljem oleme ostnud ainult ühe väikse kaubiku.
    Väikese Volkswageni kaubiku ostime ilma liisinguta välja, sest liisinguintressi protsent oli tõsunud 11 protsendi pealt hüppeliselt 18 protsendini. See väike masin ei olnud hirmkallis, ostmiseks kasutasime omavahendeid.
    Kindlasti arvan, et kallinenud liisingu tingimustes ei ole otstarbekas hakata ostma kasutatud kaubikuid.
    Kui autot on varem palju kasutatud ja ka uus omanik tahab temalt täisvõimsust kätte saada, siis lähevad kasutatud kaubiku ekspluatatsioonikulud liiga suureks. Mõttekas on osta ikkagi uus auto ja hoida sellega ekspluatatsioonikulude pealt kokku.
    Inimesed on harjunud pakkumistega, mida neile alles hiljuti saadeti. Psühholoogiliselt on vastuvõetamatu järsku poolteist korda kõrgemat liisinguprotsenti maksta. Seetõttu oleksin ka ise endiselt nõus 11protsendilise liisinguintressiga.
    Järgmise aasta lõpus on meil plaanis taas autoparki uuendada. Loodetavasti on liisinguintressid siis taas langenud.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Jaak Roosaare hindab üksipulgi kohalikku aktsiaturgu
Jaak Roosaare endagi käsi on sügavalt Tallinna börsil ning ühes Igor Rõtoviga teeb investor ülevaate, milliseid Eesti aktsiaid osta ning millised maha kanda.
Jaak Roosaare endagi käsi on sügavalt Tallinna börsil ning ühes Igor Rõtoviga teeb investor ülevaate, milliseid Eesti aktsiaid osta ning millised maha kanda.