Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liisingufirma keeldub kasutatud veokist

    Kolm aastat vana Volvo veok FH 12 maksab üle 400 000 krooni vähem kui uus masin. Paraku pole veofirmadel praegu võimalust neid liisinguga osta.
    Kolm aastat vana Volvo ekspluatatsioonikulusid hindab Volvosid müüva Keil MA müügijuht Andres Mängel uue autoga võrreldes 16 000--42 000 krooni võrra suuremaks. Uue auto peamine eelis juba kolm aastat töös olnud veoki ees on kaheaastane garantiiaeg.
    Viis aastat vana veoki saab võrreldes uue, ca 1,2 miljonit krooni maksva sõidukiga osta vähemalt poole odavamalt. Samas peetakse viit aastat piiriks, kust veok võib hakata nõudma suuremaid remondikulusid.
    Praeguses olukorras, kus Venemaa veod on peaaegu seiskunud ja tööd ei jagu kõigile ka Lääne-Euroopa suunal, on riskantne mõelda uue veoki ostmisele. Paar aastat vana veoki soetamine nõuab tunduvalt vähem raha.
    Paraku kinnitavad nii Keil MA kui ka Eesti üks suuremaid kasutatud veokite müüjaid Baltic Truck Trade, et soovijaid kasutatud veokitele on, kuid liisingufirmad ei taha nendest kuuldagi. Ainus võimalus odavamat veokit saada on vaadata liisingufirmade kodulehe-külgi Internetis, kus on üleval veofirmadelt tagasivõetud sõidukid. Neid veokeid on liisingufirmad nõus ka uutele huvilistele liisinguga müüma.
    Linnatranspordi teeninduseks oleme põhiliselt kasutatud veokeid soetanud. Esialgu hakkasime vana autoparki välja vahetama kasutatud autodega. Kasutatud auto saame liisinguga odavamalt kätte ning seetõttu võime ka odavamat teenust pakkuda. Samas ei tea, mida masin varem on teinud ja kui palju teda on remonditud. Uue auto puhul ei saa kindel olla, et klient suudab selle välja maksta. Eesmärk on minna üle uutele autodele ? need on tehniliselt täiuslikumad ja juhile mugavamad.
    Kasutatud ja uue veoki vahel valides peab jälgima, milline on töö ja millised on võimalused seda tööd jätkata. Praegu on turu olukord väga segane ja otsustamine raske. Uus auto on oluliselt kallim kui paar aastat vanem, kuigi tehnilistelt andmetelt on nad võrdväärsed. Aastaga langeb uue auto hind umbes 30%. Uut autot on aga võimalik komplekteerida vastavalt firma vajadustele. Usun, et kuni veoki viienda aastani ei ole ekspluatatsioonikulud suur probleem.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Jaak Roosaare hindab üksipulgi kohalikku aktsiaturgu
Jaak Roosaare endagi käsi on sügavalt Tallinna börsil ning ühes Igor Rõtoviga teeb investor ülevaate, milliseid Eesti aktsiaid osta ning millised maha kanda.
Jaak Roosaare endagi käsi on sügavalt Tallinna börsil ning ühes Igor Rõtoviga teeb investor ülevaate, milliseid Eesti aktsiaid osta ning millised maha kanda.