• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Retransleerimist on juba proovitud

    Tänavu mais lõpetas Sky Raadio Venemaa populaarse raadioprogrammi Europa Plus retransleerimise, sest see ei õigustanud end majanduslikult.
    Paar nädalat hiljem sõlmis TV1 lepingu ORTga, et saada endise Kesktelevisiooni programmi retransleerimise ainuõigus Eestis ja sellega haarata 25% telereklaamituru mahust.
    Mastaapsel ja esmapilgul väga perspektiivsel plaanil on mitu ohumomenti.
    Kui raadioprogrammi ei suudetud kogu reklaamiaega välja müüa, mängiti vahele muusikat, kusjuures osaliselt kasutati ka Moskva reklaami. Televisiooni puhul paistab täitmata reklaamiaeg rohkem välja ning häirib osa vaatajaid.
    Praegu on TV1-l õnnestunud realiseerida 20% 2000sekundilisest reklaamiajast päevas. Ülejäänud pausid täidetakse sotsiaal- või programmi enda reklaamiga või teabega, millisel telefoninumbril saab reklaami tellida. Olukorda raskendab see, et Venemaal on kombeks kasutada pikemaid reklaamipause kui Eestis.
    «Kui publikut huvitab teise riigi programm, tahab ta kuulates-vaadates elada ka sealset elu,» toob reklaamibüroo SM-group direktor Juri Tshernikov välja ühe Europa Plusi ebaedu põhjuse. Kohalik reklaam lõhub tervikut.
    Kuigi BMFi septembrikuu uuringu järgi selgub, et neljast Eesti reklaamiturul konkureerivast kommertskanalist vaatab ORTd üle 75% mitte-eestlasi, ei ole eraldi andmeid kaabelvõrkudes legaalselt retransleeritava ORT vaadatavuse kohta. Näiteks, alles hiljuti näitas STV mõlemat, nii TV1 retransleeritavat kui ka originaalset ORTd. Paljud kaabeltelevisioonifirmad levitasid seni omavoliliselt originaalset ORTd.
    Tulemusena ei saa reklaamiandja teada, mitu kontakti siiski ühe sekundiga saavutatakse. Viimasest sõltub aga reklaami tagasiside ja ka hind.
    Positiivseks näitajaks on, et muukeelne elanikkond kulutab päevas teleri vaatamisele rohkem aega kui eestlased.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Henry Auväärt: kes jääb praegusajal töötuks?
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiina telefonitootja avab elektriautode tehase
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Raamatupidamisbüroode TOP 2: uisuta sinna, kus litter saab olema, mitte sinna, kus ta oli
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
Raadiohommikus: muljed Dubai Expolt, räägime ka Rail Balticu hetkeseisust
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.