• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus Scenic peibutab külmkapiga

    Euroopa minimahtuniversaalide esiisa Renault Scenic üritab pärast noorenduskuuri edestada konkurente tarbijasõbralikkusega: näiteks keskkonsooli ehitatud külmlaeka ja laia mudelivalikuga.
    Viimastel kuudel müügile jõudnud mahtuniversaalide peamine erinevus seisneb istekohtade arvus ja selles, kuidas neid kokku pakkida. Sestap on saanud üheks olulisemaks argumendiks diiselmootori olemasolu. Lisaks toob mahtuniversaali avarus ja tavalise sõiduautoga võrreldes veidi kõrgem juhiiste esile vajaduse automaatkäigukasti järele.
    Noorenduskuuri läbinud Renault Scenic on Opel Zafira järel teine Eestisse müügile jõudnud minimahtuniversaal, millel on nii automaatkäigukast kui diiselmootor, kuid esimene, millel on need kaks asja omavahel kokku sobitatud. Ja seda tõsiasja ei saa alahinnata. Proovisõidul töötab manuaalkäigukastiga Scenicu 1,9liitrine turbodiisel erksalt ja jõuliselt, kuid seda vaid teatud piirini. Viiendaga möödasõidule minna pole enam mingit mõtet. Sestap on pidev käiguvahetus möödapääsmatu ja automaatkäigukast sobib sellele masinale kui rusikas silmaauku. Ja ehkki diiselmootori müra ei ole jätnud maha ka Scenicut, kaalub odavama kütuse väike kulu selle nähtuse enamike silmis tõenäoliselt üles. Vähimatki pole aga ette heita 1,6liitrisele, 16 klapiga 110hobujõulisele bensiinimootorile, mida kasutatakse juba mõnda aega nii Lagunadel kui Megane'idel. Lisaks on saadaval 2liitrine ja 140hobujõuline bensiinimootor, mis võimaldab kohmaka mahtuniversaaliga startida paigalt 100 kilomeetrini tunnis vaid veidi enam kui 10 sekundiga.
    Rohkelt on uuel Scenicul mitmesuguseid panipaiku. Neid jagub nii istmete kui tagaistujate jalge alla ja pagasiruumi. Tagumisi istmeid saab ükshaaval ära võtta ja paigutada nii, et vaid kaks istet on kõrvuti. Pagasiruumi paneeli saab tõsta erinevatele kõrgustele või mahutada püsti tagumiste istmete seljatugede taha. Eriti tänuväärne nähtus on konditsioneeriga autode keskkonsooli ehitatud laegas, mis mahutab kolm joogipurki ja toimib külmkapi põhimõttel.
    Ka välimuselt on uus Scenic eelkäijast selgelt eristatav. Silmatorkavalt suured ja kõrged esituled sisaldavad endas eraldi asetsevaid täis- ja pooltulesid ning suuna- ja parktulesid. Ka tagatuled erinevad eelkäijast oluliselt.
    Kui arvestada ka igati korralikku varustust (ABS, neli turvapatja, elektrilised aknatõstukid ees jpm) ning hinda (lihtsaimal versioonil 218 300 krooni), siis tuleb tõdeda, et Scenic käib konkurentidest jätkuvalt sammu võrra eespool.Kõige kallimagi variandi (2 l 16V mootor, automaatkäigukast, konditsioneer ja nahksisu) hind jääb Scenicul alla 300 000 piiri.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Enefiti börsikell kuulutab Eesti väikeaktsionäri triumfi
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Erootikapood loobus börsiplaanidest Omanik: me ei sobitu oma harimata juhatusega börsile
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
Kriis ajas töötu Siiri Sisaski seenele: müüsin kontserditel salateid ja moose
Vabakutseline muusik ja laulja Siiri Sisask rääkis Äripäeva raadiosaates "Edukad naised", kuidas hakkas koroona-ajal talveks raha koguma hoidiseid müües.
Vabakutseline muusik ja laulja Siiri Sisask rääkis Äripäeva raadiosaates "Edukad naised", kuidas hakkas koroona-ajal talveks raha koguma hoidiseid müües.
Miks minilao kasutamine on kasvav trend ja millal sina võid miniladu vajada?
Mis on pildil oleval cafe racer mootorrattal pistmist minilaoga? Nii mõndagi. Mõlema juured ulatuvad 60ndate algusesse – ühel Inglismaale, teisel USA-sse. Seotus seisneb aga ka selles, et minilaod on muuhulgas sobilikud motohuvilistele rataste ja muude hobitarvikute hoiustamiseks. Milleks veel miniladusid kasutatakse ja miks see on kasvav turg?
Mis on pildil oleval cafe racer mootorrattal pistmist minilaoga? Nii mõndagi. Mõlema juured ulatuvad 60ndate algusesse – ühel Inglismaale, teisel USA-sse. Seotus seisneb aga ka selles, et minilaod on muuhulgas sobilikud motohuvilistele rataste ja muude hobitarvikute hoiustamiseks. Milleks veel miniladusid kasutatakse ja miks see on kasvav turg?