Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Veebipõhine klienditeenindus parandab telefonisuhtlust

    Stardiraha mitte nõudev veebipõhine klienditeenindus aitab firma telefonisuhtlust muuta senisest oluliselt paremaks.
    Päevas klientidelt sada telefonikõnet saaval ettevõttel on sada korda võimalus näidata ennast heast küljest. Kuid mitu firmajuhti omavad täna ülevaadet oma ettevõtte telefoni klienditeeninduse tasemest? Kui paljudel on ettekujutus, mitu kliendi kõnet (ja klienti) kaotatakse seetõttu, et ettevõte telefon oli kinni või klient loobus ootamast kõnejärjekorras? Kui paljudel on kasutusel kõnejärjekorra süsteem ning paindlik kõnede jagamine?
    Valdavalt arvatakse, et sellised võimalused on kättesaadavad ainult suurfirmadele, kel võimalus osta kalleid telefonijaamu ning Call Center?i (kõnekeskuse) riist- ja tarkvara.
    Koos Soome firmaga Wicom Communications hakkab Eesti Telefon lähinädalatel pakkuma nii suurtele kui väikestele ettevõtetele IP-põhiseid telefonilahendusi. IP-põhised kõnekeskuse lahendused sobivad nii suur- kui väikefirmadele.
    IP kõnekeskus on VoIP (Voice over Internet Protocol, eesti keeles internetikõne) tehnoloogial põhinev lahendus, kus kõnedele vastatakse arvuti vahendusel, kasutades interneti brauseri abil käivitatavat tarkvararakendust.
    Tänu IP-põhisusele muutub ebaoluliseks töökoha füüsiline asukoht, mis lubab ka hajusalt paikneval ettevõttel korraldada klienditeenindust ühtsena. Kõikvõimalik info kõnede või nende ebaõnnestumise kohta salvestatakse. Kogutud infot saab tsentraalselt jälgida ja seda nii jooksvalt kui ka tagasivaatavalt päevade, nädalate ja kuude lõikes analüüsida.
    IP telefoniteeninduse käivitamiseks ei tule investeerida sadu tuhandeid kroone riist- ja tarkvarasse. Telefoniteeninduse lahendust saab osta teenusena. Samas saab ettevõte enda käsutusse täisfunktsionaalse kõnekeskuse lahenduse, mis võib oma paindlikkuselt ja võimalusterohkuselt kohati edestada ka suuri keskjaamu.
    Hinnanguliselt algab operaatoritöökoha hind 1500 kroonist, kuid erinevalt traditsioonilistest lahendustest maksab klient vaid selle eest, mida reaalselt kasutab, mitte võimaluse eest rakendusi kunagi kasutama hakata või vastajate arvu suurendada.
    Kõike alates operaatorite lisamisest, lõpetades statistika- ja monitooringumoodulitega, on võimalik liita põhitootele hetkel, mil neid vajatakse ja eemaldada siis, kui enam ei vajata. Süsteemi uuendab teenuse pakkuja.
    Uus lahendus võimaldab kasutada ka selliseid teenuseid, mida traditsiooniline kõnekeskus ei paku, näiteks lühisõnumid, kõnepostkast, e-posti kasutamise võimalus. Lahendus ei kasuta avalikku internetti, mis tagab andmete kaitse välisrünnakute eest.
    Meile on analoogset teenust pakutud, kuid oleme seni loobunud. Saame ka praegu arvutist välja võtta kõik kõnedega seotud statistika ? kui kaua on klient ootere?iimil oodanud, kaua kõned kestavad, kui suur hulk kõnesid jääb vastamata jms. Kord nädalas peame rutiinset müügikoosolekut, kus samuti neid andmeid analüüsime.
    Püüdleme firmas selle poole, et meile helistav inimene ei peaks üldse liinil ootama vaid saaks kohe teenindatud. Suvel oli helistajaid väga palju ja kõnejärjekorrad venisid pikaks. Võtsime siis inimesi juurde. Ka praegu otsime oma kõnekeskusesse uusi töötajaid, tahame nende arvu suurendada praeguselt üheksalt 18ni. Ühe inimese väljaõpetamine nõuab kahekuulist tööd.
    Eesti Telefoni IP kõnekeskus on mõeldud ettevõtetele, kes ei soovi osta kõnedele vastamise teenust mõnelt teiselt firmalt, vaid tahavad sellekohase oskusteabe hoida ettevõtte sees ja vastata kõnedele ise. Ainus, mida need ettevõtted vajavad, on tehniline lahendus.
    Seetõttu erineb Eesti Telefoni teenus Baltcomi omast märgatavalt: Baltcom osutab kõnedele vastamise teenust ehk Call Center?i teenust firmadele, omades selleks vastavat tehnilist platvormi. ET on valmis pakkuma platvormi neile ettevõtetele, kes tahavad kõnedele vastamist korraldada ise, mitte osta seda täisteenusena väljast sisse.
    Meie teenus on nii uus, et hetkel käib lahenduste tutvustus ettevõtetes.
    VoIP on tulevikurakendus firmasiseseks kõnede käsitlemiseks ja vajalik klienditeenindus tähtsust hindavatele ettevõttetele. Kuid täna on telefonijaamade võimalused paremad. VoIP rahuldab keskmiste ettevõtete vajadusi ja on moodsaks alternatiiviks traditsioonilisele lauatelefonisüsteemile.
    Esialgu tundub VoIP lahendus ja selle rentimine hinnatundlikule firmale üle jõu käivana, kuid sõltub vajaduse teravusest. VoIP?i tugevuseks on sidekanali efektiivsem kasutamine, lisaks annab teenus võimaluse õppida tundma klientide helistamisharjumusi. VoIP tehnilise lahendusena aitab olukorda teadvustada ja analüüsida, kuid sisuline klienditeeninduse parandamine eeldab ka paremat töökorraldust.
    protsessor Pentium 300MHz, Windows NT/2000, Microsoft Internet Explorer 5.0, RAM 128MB, täisdupleks helikaart, kohtvõrk
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Baltic Horizoni renditulust kadus kolmandik
Kinnisvarafond Baltic Horizon Fund teenis esimeses kvartalis 33% vähem renditulu ning fond langes kahjumisse.
Kinnisvarafond Baltic Horizon Fund teenis esimeses kvartalis 33% vähem renditulu ning fond langes kahjumisse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Välisturistide arv kasvas märtsis jõudsalt
Märtsis peatus majutusettevõtetes 14% rohkem välisturiste kui aasta varem, kõige kiiremini kasvas Läti turistide arv.
Märtsis peatus majutusettevõtetes 14% rohkem välisturiste kui aasta varem, kõige kiiremini kasvas Läti turistide arv.