Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Radiolinja võit ennatlik

    Radiolinja brändi juhi Lauri Talve sõnul toimub esimene põhjalikum mõõtmine (turu-uuringuga) veebruari alguses. ?Täpsed turu-uuringu tulemused selguvad selle nädala lõpus. Kuid esialgsed kampaania mõõtmise tulemused annavad tunnistust, et brändi kuvandi näitajad on tõusuteel.
    Kui tüüpiline eestlane on reeglina kitsi positiivse tagasiside jagamisel, siis selle kampaania puhul kirjutavad ja helistavad nii meie kui teiste operaatorite kliendid ja jagavad väga palju kiidusõnu ?Ilusa leviala? kampaania teemal.
    EBSi turunduse juhtimise lektori Toomas Dannebergi sõnul soovivad turundajad teha tegusid, mis jäävad meelde ja annavad emotsionaalse laengu, kuid ettevõtte seisukohalt määrab tulemus, mis oleks mõõdetav ettevõtte edukuses ja soovitavalt väljendatav ettevõttele loodavas väärtuses. ?Loeb see, kui palju ettevõtte väärtus kasvab, mitte see, kui vahvad me oleme,? lisas Danneberg.
    Tunnustada tuleb meeskonda kes on suutnud teha kõige efektsema ja tulemuslikuma turundusteo.
    Dannebergi arvates võiks turundustegu haarata endas midagi põhjalikumat, terviklikumat ettevõtte turunduse juhtimises, mis muudaks turundusteo ihaldatud ja tunnustatud autasuks. Võiks luua erinevad kategooriad, et võistlustules võrdseid töid hinnata oleks ja kindlasti tuleks määrata minimaalne ajaline piir (aasta), mille jooksul turundustegu saavutatud tulemuseni on jõudnud.
    Hindamiseks võiks proovida lisaks turunduspublikule ka žü kus oleks erinevate huvirü esindajad ?firmajuhid, ajakirjanikud, lektorid jne.
    Turunduse aastasündmuse Password korraldaja Endrik Randoja sõnul on iga aasta olnud teemaks, et võiks turundusteo valimist muuta. Kõne all on olnud erinevate kategooriate kasutamine, žüasutamine, samuti võid autorid ise turundustegusid konkursile esitada jne.
    Samas aga oleme neli aastat järjest kutsunud kokku Eesti tippturundajad ja teoreetikud ning jõudnud järeldusele, et antud lahendus on igal juhul optimaalseim, kuigi mitte perfektne.
    Samalaadse ajurünnaku korraldame ka seekord ja kui muutuse vajadus ja teostus on selge, siis tulevad ka oodatud muudatused.
    Endrik Randoja, Passwordi korraldaja:
    Radiolinja kampaania näol on tegemist turundusteo konkursi esimese võiduka reklaamikampaaniaga. Seni pole reklaamikampaania turundusteo tiitlit võitnud. Kuna reklaam on üks osa turundusest, siis ma ei näe ühtegi põhjust, miks turundusteoks ei võiks olla hea reklaam. Kuigi kuvandit arendaval reklaamikampaanial on alati abstraktsemad eesmärgid kui nt müügikampaanial, ei alahindaks ma 340 turundaja arvamust, et seatud eesmärgid saavutatakse. Radiolinjal pole küll praegu täpseid mõõdetavaid tulemusi ette näidata, aga usutavasti kinnitab veebruarialguse uuring proffide prognoosi.
    Ants Lusti, Leo Expressi juhatuse esimees:
    Võidu pälvinud Turundustegude ärilised saavutused jäid tänavu veidi ähmaseks. Kui turundustegu peaks olema olemuselt strateegiline muutus või tegu, mis aitab ettevõtte ärilisi eesmärke saavutada, jäid tegude kirjeldused minu jaoks pealiskaudseks ja ei selgitanud turunduslikku efekti mõõdetavates kategooriates. Radiolinja reklaamid on oma teostuses head, kuid ? kas seda tööd ei peaks hindama reklaamikonkursil, sest turunduslik efekt jäi ähmaseks. Võrdluseks nt Elion, kus muutus oli olemuslikult strateegiline. Oma eesmärgi, tutvustada uut reklaamiagentuuri, saavutas kindlasti Rakett, kuid ka see sobiks pigem reklaamikonkurssile.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Balti indeks tõusis jõudsalt
Balti reguleeritud turul ja Balti alternatiivturul First North tehti kokku 6309 tehingut nind kogukäive oli Balti aktsiaturul 2 943 668,06 eurot.
Balti reguleeritud turul ja Balti alternatiivturul First North tehti kokku 6309 tehingut nind kogukäive oli Balti aktsiaturul 2 943 668,06 eurot.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.