Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Estonian Airi juht: varulennukite järele pole vajadust

    Eelmise nädala neljapäeva pärastlõunal teavitas Sharm el Sheikhi poole teel olnud lennuki ES-ABG Virmaline piloot, et lennuk põrkas kokku linnuga. Kuna kõik näidud olid normis ning ohtu reisijatele ei olnud, otsustas piloot lendu jätkata ning sihtkohta jõuti plaanipärasel ajal.
    Sharm el Sheikhis tehtud välisel vaatlusel selgus, et lennuki esiosas olev radarikate oli saanud linnuga kokkupõrkest kahjustada. Estonian Air saatis Sharm el Sheikhi oma mehaanikud ning transpordilennukiga ka lennuki uue radarikatte.
    Estonian Airi reedene Tallinna-Hamburgi-Tallinna lend jäi ära ning tühistati ka lõunane Tallinna-Stockholmi-Tallinna lend.
    Estonian Airi asepresidendi Mart Relve sõnul tähendab lendude ärajäämine lennufirma jaoks ennekõike muret klientide pärast. "Teeme kõik, et reisijad läbi teiste lennuliinide sihtkohta toimetada," rääkis ta.
    Relve sõnul tingis oma mehaanikute ning varuosa saatmise Tallinnast tõik, et kohapeal ei ole sedalaadi teenust ning radarikate oli Tallinnas olemas. "Kindlasti on eraldi transpordilennuki saatmine kulukas," lisas ta.
    Vastates küsimusele, kas Estonian Airil peaks olema varulennuk selliste intsidentide puhuks, vastas Relve, et ka suuremad lennufirmad ei hoia varulennukit. Tema sõnul jäi eelmisel aastal Estonian Airi lendudest ära 0,5% ehk 9001 lennust 47.
    "Meie vanim lennuk on aastast 1995, seepärast võib Estonian Airi lennukiparki pidada rahvusvahelises plaanis suhteliselt uueks," sõnas Relve.
    Estonian Airil on viimaste kuude jooksul on olnud mitmeid tehnilisi intsidente, samuti hilinevad lennufirma reisid tihti.
    AS Estonian Air on Eesti rahvuslik lennukompanii, mille lennukitega lendas 2005. aastal 642 700 reisijat. Estonian Air pakub otselende 17 sihtkohta üle Euroopa. Estonian Airi omanikeks on Eesti riik, Skandinaavia lennufirma SAS Group ja investeerimisfirma AS Cresco.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.