Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Automüük kasvas 50 protsenti
Eelmise kuu viiekümneprotsendiline müügikasv võrreldes mullusega aitab kaasa sellele, et sõiduautode müük püsib endisel 25 000 auto graafikus.
Oktoobri lõpuks oli selleaastane number ilus 21 261 sõiduautot, mis juba on rohkem kui terve eelmise aasta peale kokku.
Kaks kuud veel üle kahe tuhande auto ja ongi suur eesmärk saavutatud.
Esikohal troonib juba traditsiooniliselt Toyota. Jaapanlaste esikolmiku on pilbasteks lõhkunud Volkswagen, kes tugeva tulemusega teiseks tõusnud ja ainukesena peale Toyota üle kahesaja auto müüa on suutnud. Kolmas on Honda, kel arvatavasti endiselt veel suurema müüginumbri takistusena kehv Civicute kättesaadavus.
Esikümne tugevaimad tõusjad on Mazda ja Škoda. Mõlemad on kasvanud üle saja protsendi. Škoda, kelle puhul on selline tõus normaalne, sest nende uus ja tugev esindaja Auto 100 on müügi hoogsalt käima tõmmanud.
Pole ka ime, sest tegelikult väga hea ja vastupidava margi esindamisest pole enne nende turuletulekut õiget juttugi olnud. Huvitav on aga Mazda 128protsendiline kasv. Ikka veel tehakse mitte just parimas mudelitsüklis olles väga häid tulemusi.
Jääb vaid üle küsida, et mis siis saab, kui kogu mudelivalik kiirelt vahetusse läheb.
Esikümnes püsimiseks ei pea enam võrreldes mullusega väga tõsiseid pingutusi tegema Fordi ja Volkswageni müüjad, kes eelmiselgi aastal samal ajal kõvadel positsioonidel olid.