Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Toidureklaam ilmus esiküljel esmakordselt

    Selle aasta algusest alates on kõikidel Eesti Päevalehe esikaantel ilmunud Kalevi ja Tere tootereklaamid. Eile kampaania märgatavusest vahekokkuvõtte teinud TNS EMORi uuringu kohaselt on üle poole Eesti Päevalehe lugejatest reklaame märganud ja need läksid kõige enam korda 35-50aastastele kõrgharidusega inimestele.
    Kampaania tellisid Kalev ja Tere koos. Kalev Chocolate Factory turundusdirektori Alar Pinki sõnul on kampaania eesmärk Kalevi kaubamärgi tuntuse hoidmine ja toodete läbimüügile kaasa aitamine.
    Eesti Päevaleht valiti kanaliks seetõttu, et ainsana iga päev ilmuvatest üleriigilistest päevalehtedest müüb leht esikaant ja pinnad broneeriti poole aasta eest.
    Kui kaua kampaania veel kestab, ei soovinud Pink öelda. "Veebruarikuus võite neid reklaame veel kohata," lisas ta. Kui palju kampaania müüki on aidanud suurendada, ei osanud Pink öelda.
    Tere juhatuse liige Siret Liivamägi kinnitas, et tegemist on osaga imagokampaaniast, et tutvustada Tere kaubamärki kandvaid tooteid. "Tere taotlus on teha midagi teistmoodi," oli Liivamägi rõõmus, et kampaania on kirgi üles kütnud.
    Mõju müüginumbritele ei osanud Liivamägi hinnata, küll täideti jaanuaris kõik eelarved. Tere reklaamid teostanud reklaamiagentuuri Tank partneri Joel Volkovi sõnul on tegemist tootekampaaniaga, kus iga päev uut toodet ja maitset tutvustatakse. "Oleme saanud tohutult palju head tagasisidet, inimesed koguvad esikaasi ja arutlevad nende sõnumite üle," on Volkov veendunud, et hea naljasoonega inimestele kampaania meeldib. Reklaamides ilmuvad laused mõtlesid välja Tere ja Tank koos.
    Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia osakonna juhataja Tiina Hiobi sõnul ei ole tavapärane, et toidu- ja esmatarbekaupu esikaanel reklaamitakse. Samamoodi ei ole harjumuspärane, et ühe kampaania sõnumite sisu ja eesmärgid on nii ebaselged. "Tegemist on reklaamiabsurdiga. Turunduslikust aspektist tundub, et rahaga ei ole heaperemehelikult ringi käidud," lisas Hiob. "Sõnumi kontseptsioonist ei kuma läbi toote sisu, ja selleks, et kaubamärki lihtsalt näidata, on palju paremaid võimalusi," täiendas Hiob. "Praegu tundub kampaania lihtsalt raha võimu demonstreerimisena."
    Reklaamiagentuuri Kontuur juhi Jane Oblikase sõnul on kahtlemata tegemist omalaadse kampaaniaga, mida pole varem tehtud. Oblikas ei seostaks kampaaniat ei Tere ja Kalevi suuromaniku Oliver Kruuda kriiksuga ega valimistega.
    Eesti Päevalehe juhatuse liikme Mihkel Reinsalu sõnul ei ole nii pikaks ajaks esikaant ostetud vähemalt viimase seitsme aasta jooksul, mil tema on lehes töötanud. Tema sõnul peab reklaam esikaanele sobima ja ei tohiks olla igapäevane tarbijareklaam. Esikaas sobib näiteks autode ja kaubanduskeskuste reklaamimiseks. Ta lisas, et esikaantele käib juba konkurents ja näiteks Eesti Ekspressi esikaas on juba ammu defitsiit.
  • Hetkel kuum
Mihkel Nestor: kui hull on lugu investeeringutega? Üldse mitte nii hull
Levinud narratiivi kohaselt on kiire palgakasv, vohav bürokraatia ja maksutõusud muutnud Eesti ettevõtluskeskkonnana ebasoodsaks ning suunanud uued investeeringud siit minema. Numbritele otsa vaadates on nende väidetega väga raske nõustuda, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Levinud narratiivi kohaselt on kiire palgakasv, vohav bürokraatia ja maksutõusud muutnud Eesti ettevõtluskeskkonnana ebasoodsaks ning suunanud uued investeeringud siit minema. Numbritele otsa vaadates on nende väidetega väga raske nõustuda, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Hõbe lõi kirkalt särama ja kipub kullast kasumlikumaks
Kulla väikevend ja vaese mehe kuld hõbe on tänavu kollasest metallist kiiremini kallinenud. Analüütikud toovad välja, et järjepidev puudujääk turul võib hõbeda järgnevatel aastatel kullast isegi eredamalt särama panna.
Kulla väikevend ja vaese mehe kuld hõbe on tänavu kollasest metallist kiiremini kallinenud. Analüütikud toovad välja, et järjepidev puudujääk turul võib hõbeda järgnevatel aastatel kullast isegi eredamalt särama panna.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kuidas ehitada kriisikindlat ettevõtet: Infortari põhimõtted “Kui Infortari läksin, küsiti, kas lähen pensionile”
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Raadiohommikus: toidutootja otsib laienemiseks investorit
Kesk-Eestis uue lihatööstuse avanud Äntu Mõisa omanik Lauri Bobrovski plaanib juba järgmist investeeringut ja otsib selle tegemiseks investoreid.
Kesk-Eestis uue lihatööstuse avanud Äntu Mõisa omanik Lauri Bobrovski plaanib juba järgmist investeeringut ja otsib selle tegemiseks investoreid.
Raadiohommikus: miks üritati tappa Slovakkia peaministrit
Reedeses hommikuprogrammis räägime välisinvesteeringute Eestisse meelitamisest, värske hinnasihi saanud aktsiatest, Urmas Sõõrumaa kinnisvarafirmast, Slovakkia peaministri tapmiskatsest ning Pärnusse kogunenud tippjuhtidest.
Reedeses hommikuprogrammis räägime välisinvesteeringute Eestisse meelitamisest, värske hinnasihi saanud aktsiatest, Urmas Sõõrumaa kinnisvarafirmast, Slovakkia peaministri tapmiskatsest ning Pärnusse kogunenud tippjuhtidest.