Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üritusturundusteenus kallineb 15 protsenti
Hinnad kujundab Event Mastersi loovjuht Kaie Mamontovi kinnitusel ümbritsev elu - üritusturundusfirmad on otseselt seotud allhankijate ning nende pakutavate hindadega. Kui allhangete hind tõuseb, tähendab see hinnatõusu ka üritusturundusagentuuri kliendi jaoks.
Mamontov toob näite, et teenuse hinda muudab otseselt kütuse hind, kuna transpordi kallinemine puudutab peoteenindust, esinejaid ja muudki. "Sama käib elektri, vee ja muude kulude kohta. Head hinda ei saa pakkuda kahjumi arvel," märgib ta.
Teamart Promotions OÜ juht Mart Rekkaro nentis eelmisel sügisel, et Teamarti puhul võib veendunud olla, et hinnatõus 2007. aastal tuleb. Seda kas või juba lähtudes koostööst reklaamiagentuuriga, kus tõusevad loovtöö hinnad. Rekkaro prognoosib keskmise teenuste hinnatõusu 15 protsendi piirimaile. Ta toob välja tõsiasja, et temale teadaolevalt üritusturunduse valdkonnas viimase viie aasta jooksul olulisi hinnamuutusi toimunud ei ole. "Ja kas see 15 protsentigi märkimisväärne on?" esitab Rekkaro küsimuse.
Autor: ÄP