Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Parim elektroonikakauplus on Expert

    Aprillis hindas Dive TeenindusTop valdkonnauuringu raames teenindusasutustest elektroonikauplusi. Tulemustest selgus, et parim klienditeenindus on Experdi kauplustes.
    Testkliendid käitusid nii elektroonikakauplusi külastades kui ka telefoni- ja meiliteenindust hinnates tavaklientidena, tundes huvi fotoaparaatide vastu.
    Elektroonikakaupluste klienditeeninduse tase osutus teiste valdkondadega võrreldes keskmisest nõrgemaks. Väga heale tasemele (koondtulemus üle 90%) ei küündinud teenindus ei vahetul kaupluse külastustel, telefoni- ega ka meilisuhtlusel.
    Elektroonikakaupluste vahetu külastuse, telefoni- ja meiliteeninduse koondarvestuses parima tulemuse saanud Expert edestas konkurente koondtulemusega 83%. Paremuselt teisele kohale jäi Mikromaailm (82%) ning kolmandale Enter (80%).
    Vahetul kaupluse külastusel pakkus parimat teenindust Enter (koondtulemus 92%), järgnesid Expert ja Mikromaailm. Telefoniteenindusel sai parima tulemuse samuti Enter (86%) ning meiliteeninduses tõusis esile Expert (79%).
    Kõige paremini teenindati kliente kauplustes kohapeal, telefoniteeninduse tase oli oluliselt nõrgem ning enim jättis soovida meiliteenindus. Enam kui neljandik e-kirja teel saadetud päringutest jäi vastuseta.
    Sarnaselt teiste valdkondadega jättis kõigi suhtluskanalite puhul enim soovida kontakti lõpetamise osa. Vahetul külastusel jättis teeninduskontakti korrektselt lõpetamata ligi kolmandik teenindajatest.
    Telefoni- ja meiliteenindusel oli kontakti lõpetamine veelgi nõrgem. Tavapärase hüvastijätu, nagu "nägemist" asemel soovis kliendile midagi positiivset, näiteks "kena päeva" telefoni- ja meiliteenindusel kaks ning vahetul suhtlusel vaid üks teenindaja. Mitmel korral lõpetasid teenindajad kaupluses kontakti sõnatult oma tegemiste juurde pöördudes või minema jalutades ning telefoniteenindusel kõne katkestades.
    Meilisuhtluses lõppesid mitmed kirjad lihtsalt ühel hetkel ilma igasuguse kokkuvõtte või hüvastijätuta ning kohati ei saanud ka aru, kes oli vastaja või millisest kauplusest meilile vastatud oli.
    Vahetul kaupluse külastusel jäid teiste teenindusaspektiga võrreldes nõrgemaks ka teenindajate nimesiltide kandmine ning suhtluse alustamine tervitusega.
    Telefoniteenindusel jäeti enamasti kõne alustades ütlemata kõnele vastanud teenindaja nimi ning ligi pooltel kõnedel jäeti initsiatiiv kontakti üleval hoidmiseks ja juhtimiseks kliendi kätte. Üks teenindaja tüdines kliendiga suhtlemisest sootuks ning reageeris kliendi küsimusele, kas ja milliseid erinevusi on eri firmade fotokaamerate vahel, nördinult: "Oh jumal küll!", lisades seejärel tülpinult, et see vahe ongi, et tootja on erinev.
    Teine teenindaja muutus aga vestlusel liialt familiaarseks ning üllatas klienti eelarvamusliku kommentaariga: "Rate'i piltide ülesriputamiseks sobib odavam digifotokaamera".
    Meiliteenindus osutus tervikuna väga nõrgaks. Mitmetele päringutele ei saadud ühtegi sisulist vastust. Teistest teenindusaspektidest eristusid vaid kaks tugevamat külge - kirja alustamine viisaka tervituse või pöördumisega ning viisaka kirjakeele kasutamine.
    Dive TeenindusTop on valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks valdkond, mille teenindust hinnatakse mystery shopping'u ehk testostu meetodil.
    Aprillis 2009 olid uuritavaks valdkonnaks elektroonikakauplused. Aprilli alguses külastasid Dive testkliendid kuue elektroonikakaupluse filiaale Tallinnas, Tartus ja Pärnus.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Balti indeks tõusis jõudsalt
Balti reguleeritud turul ja Balti alternatiivturul First North tehti kokku 6309 tehingut nind kogukäive oli Balti aktsiaturul 2 943 668,06 eurot.
Balti reguleeritud turul ja Balti alternatiivturul First North tehti kokku 6309 tehingut nind kogukäive oli Balti aktsiaturul 2 943 668,06 eurot.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.