Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Majanduskriis tiivustas relvaturgu nagu pärmi peal kasvama
Stockholmi rahvusvaheline globaalprobleemide uurimise instituut SIPRI avaldas nimekirja saja relvastust tootva firmaga, kust nähtub, et majanduskriisi ajal kasvas ettevõtete müügimaht 14,8 mld dollarilt 2008. aastal 401 miljardi dollarini 2009.
Kümme suurimat relvatootjat müüsid üle poole relvaturu mahust, 228 mld dollari eest. Kõige kõvem tegija oli seejuures ameeriklaste Lockheed Martin, mis müüs relvastust ja sõjatehnikat 33,4 mld dollari eest. Teise koha hõivas edetabelis liidrikohalt kukkunud brittide BAE Systems, mis teenis 2009. aastal müügist 33,3 mld dollarit. Nagu tunamullugi, kuulus kolmas koht Ameerika kontsernile Boeing, mille müügimaht ulatus 32,3 mld dollarini.
100 suurima sõjatehnika tootja sekka mahtus ka 10 Venemaa firmat, millest edukaimad olid Almaz-Antei, Suhhoi ja Irkuta.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.