Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Saa: teenindus on paranenud
Martaas Grupp OÜ juhataja Mart Saa kiitis söögikohtade teenindust ning märkis, et ei mäleta, millal tal viimati oli lõunal käies halb kogemus.
Äripäev uurib täna, millised on olnud ettevõtjate head või halvad kogemused ärilõunal. Saa kiitis küsimusele vastates Tallinnas üha enam juurde tekkivaid väikseid söögikohti, kus on hea toidukvaliteet ning meeldiv teenindus.
"See ongi viimasel ajal minu meelest trendiks läinud, et teenindus on paranenud. Kui inimesed teevad oma tööd rõõmuga, siis hakkab toit ka kohe paremini maitsema," sõnas Saa. Söögikohtadest tõi ta välja kohviku Klaus, mis asub Kalasadamas ning F-hoone Telliskivi loomelinnakus, mis on tema hinnangul positiivse teenindusega kohad.
Söögikoha valikul peab Saa oluliseks parkimisvõimalust, mistõttu ei külasta ta eriti vanalinna söögikohti. Samuti on tema jaoks oluline postiivne atmosfäär ning hea hinna ja kvaliteedi suhe.
Saa eelistab enda sõnul proovida erinevaid söögikohti, et saaks proovida mitmesuguseid kööke. "Vaheldus ongi huvitav," tõdes ta ning lisas, et kindlasti satub ta kuu aja jooksul ka mitu korda samasse söögikohta.
"Pigem vaatan praegu, kus toit ja teeninduskvaliteet on head. Halba kogemust ei ole mul väga ammu olnud," ütles Saa.