Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liikluskindlustus jätkab kahjumis

    Liikluskindlustustele tõi eelmine aasta enneolematu kahjumi.Foto: Scanpix/Postimees

    Tänavu esimesel poolaastal oli liikluskindlustus endiselt kahjumis, kuigi liikluskindlustuse aastamakse on eelmise aastaga võrreldes kasvanud keskmiselt 10 eurot, teatas liikluskindlustuse fond.

    Kui eelmise aasta kuue kuuga said kindlustusandjad liikluskindlustuselt 4,4 miljonit eurot kahjumit, siis tänavu samal perioodil on kahjum vähenenud 1,7 miljoni euroni.
    Liikluskindlustuse Fondi juhatuse esimees Mart Jesse ütles, et kahjumi vähenemine on tingitud asjaolust, et liikluskindlustuse hinnad on hakanud tõusma, kuid kindlustusjuhtumite arv ja keskmine kahju on jäänud eelmise aastaga võrreldes samale tasemele.
    2016. aastal oli keskmine liikluskindlustuse aastamakse 112 eurot, tänavu esimesel poolaastal oli see 122 eurot.
    „Hinnatõus ei ole kellelegi meeltmööda, kuid liikluskindlustuse hinnamuudatus ei ole kindlasti suurendanud kõikide sõidukiomanike kindlustusmakseid. Makse on kasvanud kindlasti isikutel, kes on põhjustanud hiljuti kindlustusjuhtumi,“ ütles Gjensidige sõidukite kindlustuse tootejuht Marko Privoi. „Kui liikluskindlustus ei ole enam kahjumis, raugeb ka hinnatõusu surve. Kindlustusmaksete suurenemist saab kaudselt pidurdada iga liikleja, kui ta on liikluses tähelepanelik ja arvestab teiste liiklejatega,“ lisas Privoi.
    ERGO riskijuhi Kaido Naaritsa sõnul on hinnatõusul objektiivseid põhjuseid, näiteks sõidukid muutuvad järjest nutikamateks ja seega ka varuosad kallimateks.
    „On märgata, et turul toimuv liikluskindlustuse hindade tõus on aktiveerinud paljusid kliente otsima endale sobivaimat kindlustusandjat, mistõttu vaadatakse üha rohkem ka nende kindlustusandjate poole, keda maaklerkanalid ei vahenda. Samuti valivad kliendid üha enam lühema kehtivusega kindlustuspoliise, et oleks võimalik autoga seonduvaid kulusid pikema ajaperioodi peale hajutada, ilma et aastane kulu sellest suureneks,“ sõnas Swedbanki liiklus- ja kaskokindlustuse valdkonnajuht Kristjan Ahven.
    2017. aasta esimese poolaastal oli päevas keskmiselt 96 kindlustusjuhtumit ja poolaastas kokku 17 375 kindlustusjuhtumit. Keskmine kahju oli 1986 eurot.Kõige enam liikluskindlustuse juhtumeid oli Harju, Tartu ja Ida-Viru maakonnas, arvuliselt vastavalt 10 156, 1923 ja 1091 juhtumit.
    Eesti Liikluskindlustuse Fond (LKF) on liikluskindlustuse garantiifond, Eesti rohelise kaardi büroo ja liikluskindlustuse registri haldaja. LKF-i kaudu määratakse sõiduki sundkindlustus neile, kes ei ole liikluskindlustust ise sõlminud. Samuti hüvitab LKF registreerimata ja tuvastamata jäänud mootorsõidukiga tekitatud kahju.
  • Hetkel kuum
Eksperdid: ettevõtjal on lihtsam kaitsta vilepuhujaid laiemalt, kui seadus nõuab
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Nädal Balti börsil lõppes positiivse noodiga
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Konkurentsiameti juht kaotas ametnike 13nda palga: mulle ei mahtunud see pähe
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Luteri kirik ootab juba 12 aastat luba Tallinna kõrgeima büroo ehitamiseks
Kui sügisel kerkis Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku varahaldajal juba lootus, et peagi saab hakata ehitama Tallinna kesklinna Maakri tänavale uut kõrghoonet, siis nüüdseks on optimism taas lahtunud.
Kui sügisel kerkis Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku varahaldajal juba lootus, et peagi saab hakata ehitama Tallinna kesklinna Maakri tänavale uut kõrghoonet, siis nüüdseks on optimism taas lahtunud.
Heleniuse kinnisvaraarendus sai Kaamose taustaga juhi
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.