Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Järg: disainerid saavad hakkama, kui vaeva näevad
Disainerid, kes sõna otseses mõttes teevad tööd, saavad ka rasketes majandustingimustes hakkama. Ise tuleb toodete potentsiaali näidata, otsida partnereid ja müüa, lausus Tekstiil Ruumis OÜ disainer Monika Järg.
Tekstiil Ruumis avas eile Eesti Disaini majas oma stuudio ning Järg loodab, et see aitab müüki hoogustada. „Uus maja peaks aitama Eesti disaini tavatarbijale tutvustada, sest enamasti teen ma asju tellimise peale.“
„Kuid samuti ka ettevõtjatele, kes otsivad disainiteenust – disainereid ja tooteid, kes võiks neile midagi pakkuda. See on ka meie eesmärk olnud selle maja loomisel, et näidata potentsiaali ja erinevaid tegijaid,“ lisas Järg.
„Oleme peamiselt müünud Eestis oma tooteid ning müük läheb päris hästi. Masu on mingil määral vaid kerge tagasilöögi andnud, kuna disain pole esmatarbekaup,“ rääkis Järg.
Tema sõnul hakkab ka inimeste huvi disaini vastu taastuma. „Kuid ka tänu meie erinevatele tegevustele on Eesti disain olnud pildis. Funktsionaalne kaup on võrreldes iluasjadega paremini läinud.“
Järg usub, et need disainerid, kes vaeva näevad, neil läheb ka rasketes majandustingimustes hästi. „Need, kes sõna otseses mõttes teevad tööd, nemad saavad hakkama. Olukord lootusetu ei ole. Ise tuleb toodete potentsiaali näidata, otsida partnereid ja müüa,“ rääkis ta.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.