Swedbankis kahtlasest kliendist juttu teinud töötaja sai ülemuselt noomida
Swedbanki harud olid ootamatult aeglased probleemsete kliendisuhete katkestamisega, isegi kui panga mõni teine osakond mõnes teises riigis oli selgelt öelnud, et selle kliendiga on väga suured probleemid. Foto tehtud eelmise aasta märtsis Swedbanki aktsionäride üldkoosolek Rootsis.Foto: Liis Treimann
Täna said avalikuks Swedbanki sisejuurdluse tulemused, mille peale tuli Rootsi tippjuhtidel tõdeda, et pank on läbi kukkunud, asi on tõsine ja firmas on valitsenud lubamatu kultuur.
Mahukas raportis on esile toodud hulk Eesti haru puudutavaid seiku, mis ei jäta kahtlust, et kõrge riskiga mitteresidentidest kliendid olid siinsele kontorile oluline ärisuund, kelle nimel tegutseti aktiivselt. Mõned juhtumid, mis panga toonast tegutsemist iseloomustavad, saavadki nüüd siin lahti kirjutatud.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.